Popis činností


Základním cílem firmy COMINTECH je převzetí odpovědnosti za spolehlivý provoz systémů našich zákazníků a součinnost při řešení problémů, které v těchto systémech naši zákazníci řeší.


Konzultace problematiky

Každý pracovní den v době od 8 do 16:30 hodin jsme připraveni na Vaše telefonické dotazy k problematice kamerových systémů. Rádi vám pomůžeme najít optimální řešení nebo třeba poradíme na koho se obrátit.

 

Bezplatný návrh řešení, studie

Na základě osobního jednání za účelem analýzy Vašich potřeb, umístění jednotlivých komponent, propojení na ostatní systémy a vlivů které mohou systém ovlivňovat Vám bezplatně vypracujeme společně s cenovou kalkulací doporučený návrh řešení


Realizace zakázek

Po vypracování návrhu řešení, na základě projektové dokumentace či definice požadavků provádíme vlastní instalaci jednotlivých komponent či celých kamerových systémů.

 

Provázání na stávající systémy

Vzhledem k dlouholetým zkušenostem a možnostem námi dodávaných kamerových systémů propojujeme tyto systémy na většinu přístupových systémů, elektronickou docházku pracovníků, elektronické zabezpečovací a požární systémy, GSM brány, Internet apod.

 

Převzetí stávajících systémů do správy

Protože se stále více množí dotazy o možnostech komplexní správy stávajících a někdy i dosluhujících kamerových systémů u jednotlivých zákazníků přebíráme po provedení analýzy a auditu celého systému tyto starosti za zákazníka

 

Pravidelná údržba, kontrola systému, konfigurace, čištění

V návaznosti na provedené instalace kamerových systémů provádíme pravidelné půlroční, roční kontroly funkcionality systému, nastavení jeho parametrů, dotažení spojů, prohlídky kamerových bodů, čištění objektivů kamer, seřízení pozic a kompletní údržbu systému což se projevuje zejména ve zvýšení životnosti jednotlivých komponent a kvalitě uložených záznamů. Rovněž zákazníky upozorňujeme na možnosti případné modernizace systému, jeho možného rozšiřování apod. V případě zájmu je firma ZDARMA zařazena do naší databáze a po uplynutí definované doby kontaktována s nabídkou takového zásahu ..

 

Technická podpora

Zejména v oblasti nastavování, konfigurace systému je k dispozici telefonická podpora každý všední den v době od 8 do 16:30 hodin. Zde je možné konzultovat možnosti nastavení systémů, dohodnout postup při vyhodnocení záznamu apod.

 

Servisní služby

V případě, že se v systému vyskytne poruchový stav na kterékoli části a nepodaří se jej vyřešit pomocí telefonické podpory, provádíme servisní zásah do 24 hodin od nahlášení závady.